fredag 13. august 2010

Fredag den 13. - ein lukkens dag!

I dag er vår store dag! Sjølvaste bryllaupsdagen! Og eg er (førebels...) fullstendig avslappa og har til og med tid til å leggje inn eit kjapt og lite innlegg medan eg drikk dagens første kaffikopp!


Min komande ektemann har laga fin hugselapp på tavla. Sånn i tilfelle vi skulle gløyme det.


Her i Oslo er det i dag lyn, torden og striregn. Strålande... At nokre seier at regn i sløret betyr lukke er heilt klart berre for å trøste ulukkelege brurer, for det er på ingen måte stas at det regnar! Men det er ingenting å gjere med det, og eg trur uansett at dagen i dag blir kanonfin! Dessutan har eg fin-fin paraply som passar brurekjolen perfekt! :-)


Leskande drikkevarer til kvelden!


Gjesteboka vår, med nydeleg bryllaupsmotiv - kjøpt hos Bookbinders Design.


Og her er endeleg "noko lånt" på plass; gullring med kamèdame lånt av ho mor, ei kjærleiksgåve frå han far! Så då er det berre å gjere seg klar til vigsel om nokre få timar... :-)

4 kommentarer:

Siri @ Strikk og tøys sa...

Til lykke med dagen!

Regn i sløret betyr absolutt lykke, og med de mengdene vi har i dag... :-D

Regner med vi får se ett og annet bilde fra den store dagen?

Cecilie sa...

Til lykke med dagen!!! Det blir nok en strålende dag med regn i sløret, om en stund kommer du sikkert til å tenke tilbake på denne solskinnsdagen og har glemt at du forveksler det med lyn ;)

God klem!

Heidi sa...

:) Gratulerer med bryllupsdagen - den blir nok fantastisk - uansett vær

Kos deg med mannen - og gled deg til du er hans kone! Det å være gift er superdeilig!

Vigdis sa...

Gratulerer så mye med gårdagen :)