torsdag 29. juli 2010

Shopping i Køben

Førre helg drog vi til København. Ein by eg tidlegare berre har vore i to gongar, men då berre på gjennomfart på veg til Roskilde for godt over 10 år sidan (og eg var vel strengt tatt berre innom Tivoli og Christiania...) Denne gongen var det hotell, shopping og sjampanje på agendaen. Eg trur eg aldri før har drege kortet mitt så mange gongar som eg gjorde i København. Absolutt ein av dei beste - og finaste - shopping-byane eg har vore i!


Vi smaka vel på det som fanst av  øl-sortar, både lyst, mørkt og kvitt (!) øl gjekk ned på høgkant...


På veg oppover i Rundetårnet.


Kyssebænken i Rundetårnet...


Cafè Understellet... 


Nyhavn.


Kanal-tur gjennom København. Her under ei veldig låg bro.


København er full av slike fargerike butikkar. Eit eldorado for meg!



Ekstremt mykje syklar, sykkelparkeringar og ikkje minst godt utbygde sykkelvegar i København. Noko Oslo burde ta lærdom av!


Vårt vesle utval av bruktkjøp. Den runde Erik Kold-plastboksen med gule blomar er dansk design frå 70-talet. Dei er enkle å få fatt i i danske bruktbutikkar, medan dei ofte er dyre bruktkjøp her i Oslo. Frå før har eg ein raud spagettiboks arva frå ho mor, samt ein brun kaffiboks kjøpt på loppis. Boksane finst i mange glade fargar og former, og er fine samleobjekt. Teakbrettet vart vårt for 20 kroner og vart som nytt med eit par omgangar med teak-olje. Kvite solbrillar kjøpt i Vintage-butikk.


Og til slutt eit utval av shopping-galskapen min... Gummidyra har eg planar å lage smykker av. Hestane er mine barndoms leikedyr, medan fuglane kjøpte eg i ein leikebutikk som hadde 50 % på alt. Barbapapa-sparebøssa og BRIO-ranglene er også frå same leikebutikk. Den svarte, store veska er i mjukt deilig skinn er blitt mi absolutte favoritt-veske (inntil vidare!). Dei to polkadott-prikkete blusene er også halv-pris-kjøp frå ein av Københavns mange kule butikkar; Rude. Tre-fuglane er Kristian Vedel-design og den vesle familien på to som vi hadde frå før vart no fulltallig då vi kjøpte med oss heim siste tilskotet til familien; tjukkas-fuglen. Fuglane kan endre sinnssteming frå glad, trist, nyfiken og mistenksam ved å vri på hovuda deira. Hos oss er sjølvsagt nebbet alltid opp - optimistiske som dei er! Boksen er innkjøpt med tanke på å oppbevare bryllaupskorta vi håper å få til vår store dag 13. august... :-)

7 kommentarer:

Katrine sa...

Så masse fint du har shoppa! Eg óg vil til køben.

Silje Førland Erdal sa...

Eg òg! Sprøtt at du har fått tak i den blå plastfuglen. Eg har eit smykke av den kjøpt på Frøken Dinas salonger her i Oslo.
S

AnnaJohanna sa...

Heisann og tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen vår! Københamn er en av mine yndligsbyer og jeg håper jeg kan få meg en tur dit i høst!! Fantastisk by!! Kjekt at du er fornøyd med bollesettet, det er alltid like kjekt å få hyggelige tilbakemeldinger!! Vi har nettbutikk ja, mange spør om de kan få komme å se på lageret vårt, derfor har vi åpent hver onsdag. Vi holder til i kjelleren på et vanlig hus, så det er ikke en helt vanlig butikk.. :-) Vi holder holder til på Karmøy i Rogaland. Ha en flott kveld!

Ruth j.Bodnariu sa...

Stilig blogg! Så gledelig å lese om den kjekke turen dåkkar!!! Her var mange godt igjennom tenkte kjøp! Fasinerande! Den blomstrete boksen frå 70 tallet var igjenn kjennande!

Siri sa...

Herlig! København blir aldri feil. Var der selv en snartur for en måneds tid siden, men det ser ut til at du rakk mer shopping meg meg på turen.

Kaspara sa...

Heisan!
Fant deg fordi jeg så du hadde lagt deg som følger av bloggen min. Koselig!
Så artig å se bilder fra din ferd gjennom København.
Tipper du hadde likt deg i butikken Husflid du også!
Jeg er så svak for disse Erik Kold-boksene og har selv en liten samling av dem.
Skikkelig 70 talls!
Jeg skulle ønske vi hadde rukket en tur ned i Nyhavn-området også, men med mindre barn var det mer barnevennlig å legge turen til zoo.
Ha en fin sommerdag!
Hilsen Kaspara

Vigdis sa...

Så koselig blogg du har!
København er min yndlingsby. Så mange koselige butikker og cafeer... Man burde absolutt ta seg en tur dit to ganger i året, synes jeg...