lørdag 10. juli 2010

Sommar-kjensle med heimelaga sushi og søte jordbær

Endeleg har eg òg sommarferie, og kva er vel betre enn å innleie ferien med sushi og jordbær? Sushi er enkelt å lage, i tillegg til at det er grådig sunt og ikkje minst ypparleg som sommarmat! Eg lagar sushi på aller enklaste vis; maki-rullar med avokado og laks frå frysedisken. Ein kan sjølvsagt vere meir kreativ og avansert enn dette ved å bruke fersk kvit fisk, salma-laks og/eller kamskjell, men dette blir fort dyrt, og frossen laksefilet frå frysedisken fungerar heilt fint. Eg synst makirullane blir aller best med avokado, men både agurk, gulrot og purre kan brukast. I tillegg må ein ha sushi-ris (grøtris kan brukast som erstatning), sushi-eddik, nori-tang, ingefær, ein god soyasaus, wasabi og evt. sesamfrø til å strø oppå.










No står Sunnfjord, København, Oslo og Bergen for tur dei neste tre vekene!

God sommar!

2 kommentarer:

mymlen og my sa...

Nå ble jeg så sulten på sushi, sashimi og alt godt du har disket opp med. Det er kjempegodt. Dette må jeg prøve ut selv, har vanligvis bare kjøpt ferdig. Har i hvertfall fått jordbær i dag, det var også godt. Flotte bilder du har. Ha en fin helg og sommerferie. Hilsen Mymlen og My

Silje Førland Erdal sa...

nahhamm!
Når du er i københavn må du ta ein tur innom København K. Denne linken er litt fin for kjapp oversikt over vintagebutikkar:
http://www.henne.no/372733/shopping-kupp-i-kobenhavn

S