torsdag 24. juni 2010

Hektiske dagar i Edinburgh

Eg har lenge hatt lyst å vitje Edinburgh (som eg kan konstatere ein gong for alle blir uttala eddinbårrå), difor var det veldig kjekt at eg fekk høve til å reise dit i samband med ein korpus-konferanse som vart halde på universitetet i den skotske hovudstaden. Konferansen tok naturlegvis opp ein god del av dagane, så det var ikkje mykje tid eg fekk til til å utforske byen, men eg fekk då nokre opphald i timeplanen og då var det berre å gjere som japanarane; springe rundt og knipse vilt, samt utføre litt panikk-shopping. Edinburgh er ein av Europas vakraste slottsbyar og var i grunn nett slik eg hadde førestilt meg den; smale brosteinslagde gater, høge, spisse kyrkjespir og fine, gamle steinbygningar, og så var byen i tillegg veldig "ren og pen". Menneska der var også utruleg trivelege og ekstremt høflege. Det var sorry, og please og how are you i einkvar samanheng. Heilt klart ein by verdt å dra tilbake til. Her kjem nokre bilete frå fine, fine Edinburgh.

Dagen starta med ein porsjon mektig skotsk frukost med egg, hash brown (kan det bety blodpudding?), bacon, pølse, bønner og potetkake.

Ku-gata. 

Menn i kilt. Fine! Vurderte lenge om eg skulle be dei posere for meg. Dette torde eg ikkje og det vart i staden eit snik-fotografi. 



Victoria Street; full av små, unike og fine butikkar. Likte særskild godt ein butikk som heitte Godiva Boutique, som selde både vintage og ny design. Her kjøpte eg m.a. dette smykket i gåve til syster mi.


Merket heiter Stolen Thunder, og desse handlaga smykkene kan kjøpast via deira eigen nettbutikk. Sjekk særkild ut dei fine, fine brosjene. Skal nok absolutt legge att nokre britiske pund i denne nettbutikken. Red door gallery var også ein super-fin butikk der dei selde handlaga smykker, brosjer, øyredobbar, kort, puter og porselen (også dei har online-utsal) og ikkje minst klesbutikken Totty Rocks der dei designer og syr kleda i etasjen over. Eg kjøpte med meg ein fantastisk søt blomstrete kjole der (og i likskap med nemde butikkar har også Totty Rocks online utsal).

 Norsk porselen frå Figgjo i ein bruktbutikk i The Grassmarket.

 Skotsk brudepar. Også eit snikfotografi... 

Edinburgh Castle som stengde 5 minutt før eg endeleg kom meg klatrande opp dit. 

Park like ved shopping-avenyen, Princess Street. 

 
St. Mary's Cathedral.

1 kommentar:

Siri @ Strikk og tøys sa...

Godt at du rakk å få sett litt i tillegg til jobb. Dette er en deilig, deilig by! Har veldig lyst til å reise tilbake snart. Takk for "gjennsynet" :-)